Bu Blogda Ara

12 Mart 2013 Salı

AŞK YUVASI TATLISI




Şuan'a kadar verdiğim en uğraştırıcı ama yaparken en keyif aldığım, 
lezzeti kadar görüntüsü de harika bu tarif pek lezzetli oldu. 
Hayal gücünüzü kullanarak dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.  
Misafirleriniz aşk yuvasına bayılacak! Deneyin bu iddamı anlayacaksınız ;)










MALZEMELER
1 PAKET KAKAOLU PUDİNG (800ML. SÜTLE PİŞEN)
3 PAKET ETİ KAKAOLU BİSKÜVİ (DIŞI KOYU KAHVE PAKETLİ)
YARIM PASTA ALTI
1 PAKET CREMEOLE FINDIKLI
350 GR. CEVİZ
2 BÜYÜK PAKET HİNDİSTAN CEVİZİ
1,5 LT. SÜT
SÜSLEME İÇİN;
DAMLA ÇİKOLATA, BONİBON VS.
STREÇ FİLM / ALİMÜNYUM FOLYO

REÇETE
Bisküvi ve keki ufalıyor, cevizlerimizi rodadan geçiriyoruz. Pudingimizi 1 litre sütümüz ile ocağa alıyoruz. Pişen pudingimize sıcakken (altını kapatıyoruz) ufaladığımız bisküvi, kek ve cevizimizi karıştırıyoruz. Soğuduktan sonra bol hindistan cevizi serpilmiş streç filme sucuk gibi sarıyoruz. Buzdolabında bir gece bekletiyoruz. (Buzlukta değil!! ) Ertesin gün harcımızı 2 parmak kalınlığında kesiyoruz. Hindistan cevizi ile kase şeklini ver ( Ruloları açarken içinde olan malzeme yeterli olacaktır.)2,5 su bardağı süt ile çırptığımız 1 paket cremole ile kase şeklini verdiğimiz harcımızın içine dolduruyoruz. Ve dilediğiniz süsleme ile tamamlıyoruz. Tatlımızı hazır. Afiyet olsun :)



                            












 

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Gercekten mükemmel görünüyor,ellerinize sağlık,en kısa zamanda deniyeciğim.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ediyorum. Porsiyonu bol lezzetli, hafif bir tatlı..

Adsız dedi ki...

Denedim ve harika oldu ,bütün arkadaşlarım ve eşim çok beğendi.Bu güzel tarifiniz için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Ne kadar sürenizi aldı?.Yarın günüm var o yüzden kısa süreli olması tercihim.

Unknown dedi ki...


Rica ederim. Ben de bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
beğenmelerine çok sevindim. Ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

harcın istediğiniz şekli alması için bir gün dolapta bekletilmesi gerekiyor. Bir gün önceden hazırladığınız harcın sabahına şeklini verip kremasını koyabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Bravo güzel kızım bu akşam merakla bakarken kendimi sizin güzel mutfağınızda buldum kendimi çok mutlu oldum çünkü hayretler içinde kaldım görüntüsü bukadar güzelse lezzetini düşünemiyorum insanın içinden yemek geliyo demekki boynuz kulağı geçer diye boşuna dememişler.Bende artık senin sıkı bir takipçin oldum.

Unknown dedi ki...

Annecim benim bunları senden duymak o kadar onur verici ki! benim ben büyük öğreticim sensin senin elinden geçen el hamaratlığının eseri bunlar. Çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

streç filme nasıl sardığımız kısmını anlayamadım. bu mutfak işlerinde biraz yeniyim de cahilliğimi mazur görün. ince bi şerit halinde döküp streçi mi saracaz yoksa genişçe döküp mü yuvarlayacağız? derdimi anlatabildim mi tam onu da bilmiyorum ama :)

Adsız dedi ki...

streç filme nasıl sardığımız kısmını anlayamadım. bu mutfak işlerinde biraz yeniyim de cahilliğimi mazur görün. ince bi şerit halinde döküp streçi mi saracaz yoksa genişçe döküp mü yuvarlayacağız? derdimi anlatabildim mi tam onu da bilmiyorum ama :)